Comanda & Returnare

 

Transport gratuit? Sau Cat costa transportul?

Pentru comenzile cu valoare mai mare de 200 lei transportul este GRATUIT.

Pentru comenzile cu valoare mai mica de 200 lei  taxa de transport este de 12 lei (TVA-ul inclus), va figura pe factura ta si va fi achitata la livrare.

 

Cum primesc comanda

Comanda ta va fi livrata prin curierat rapid, DOAR prin intermediul firmei Fan Courier, la adresa de livrare metionata in formularul de comanda.

La livrarea comenzii trebuie sa verifici cu atentie integritatea coletului. In cazul in care exista urme de deteriorare a acestuia, ambalajul desfacut sau sigiliul rupt, te rugam sa il refuzi si sa ne contactezi in cel mai scurt timp posibil la adresa de mail : office@lumealuipinocchio.ro sau la numarul de telefon: 0744 870 952.

Dupa doua incercari de livrare nereusite, comanda ta va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul LumealuiPinocchio.

ATENTIE! Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora se inregistreaza cel mult doua comenzi a caror livrare nu a putut fi efectuata cu succes in decurs de o luna.

 

In cat timp primesc comanda?

Comanda ta va fi livrata in cel mai scurt timp posibil, termenul maxim fiind de 2 zile lucratoare de la plasarea cu success a acesteia.

 

Am primit un produs defect / in plus / in minus / colet deteriorat / alt tip de produs etc.

Iti multumim anticipat pentru onestinate. Daca ai constatat ca in coletul tau exista un produs pe care nu l-ai comandat si care nu figureaza pe factura, te rugam sa contactezi departamentul de relatii cu clientii. Urmeaza sa trimitem un curier sa ridice produsul/e in plus.


Am primit un produs in minus

Ne cerem scuze pentru problemele intampinate si iti stam la dispozitie pentru a le solutiona. Contacteaza-ne in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, vom face verificarile de rigoare si vom reveni cu un raspuns in maxim 24 de ore.

Din pacate, sesizarile ulterioare termenului de 48 de la livrarea comenzii, nu vor fi luate in considerare.

 

Am primit un produs cu defect

Inainte de expediere, produsele Bartolucci trec prin mai multe filtre de verificare insa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate. Te asiguram ca ne dorim sa scurtam cat mai mult procesul de recuperare a banilor pentru un produs defect.

Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si codul produsului care prezinta defect.
Transportul pentru returnarea produsului defect va fi suportat de catre noi.

 

Am primit un alt tip de produs

Ai primit un alt produs decat cel comandat de catre tine? Iti stam la dispozitie pentru a solutiona acesta problema.

Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si codul produsului.

 

Care este programul de livrare al comenzilor?

Livrarea se face (de luni pana sambata) intre orele 9.00-17.00 , daca in acest interval nu esti acasa, te rugam sa specifici o alta adresa (adresa de la locul de munca) pentru a nu se produce intarzieri sau chiar nelivrarea produselor comandate.

 

Cat timp am la dispozitie pentru retur?

Ai la dispozitie 14 zile calendaristice de la data primirii produselor pentru a inregistra o cerere de retur fara invocarea unui motiv, asa cum prevede legislatia romana (O.G. nr.34/2014). Formularele completate dupa expirarea acestui termen nu vor fi luate in considerare.

Recomandam ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si fara urme de uzura), in caz contrar se pot percepe costuri pentru aducerea produsului la stadiul initial, sau returul poate fi refuzat, in cazul in care produsul are urme clare de uzura, asamblare, interventii neautorizate, loviri, ciobiri, etc.

In acest caz cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea produsului/produselor returnate in contul bancar specificat de client.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

 

Cum returnez?

1. Ne trimiteți  o inștiințare privind returul  pe adresa  de email : office@lumealuipinocchio.ro

2. Noi o sa vă răspundem  și stabilim împreună datele de livrare pentru retur

3. Dvs.ne trimiteți contul bancar pentru returnarea banilor

4. După primirea produsului, se verifică conformitatea lui , iar în termen de maxim 10 zile  se face transferul bancar în contul indicat de către dvs.

 

 


No products

To be determined Shipping
0,00 lei Total

Check out